Sportlov

Kategori: Allmänt

 
Precis pratat med lilla Lisa i telefon, hon har sportlov v.8 vilket innebär att Lisa kommer på besök imorgon och stannar kanske hela veckan. Ska bli väldigt mysigt att få ha henne här hos oss. Tre brudar under samma tak, tre starka viljor, ja, det kommer att gå så bra så! Hon kommer att ta med sig lite roliga sällskapsspel och annat man kan sysselsätta sig med!
 
Jag kommer troligtvis att jobba mycket men förhoppningsvis relativt korta arbetspass så att jag hinner att umgås med fisen.
 
Nu har jag vart ute på äventyr, jag har vart på Ica Välsviken och inhandlat mig allt från toalettpapper till pizzor. Så nu väntar jag på att ugnen ska bli varm så att jag kan få njuta av min goda pizza innan jag drar mig ner mot stan för en god fika med underbara vänner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: