Min dag.

Kategori: Allmänt

Ni är få som fått mitt lösenord till bloggen, och ni ska veta att ni har skyldighet att kommentera ibland också!! Bara så ni vet.
 
Så, hej på er!
Idag har jag jobbat, dagen har gått bra.
På bussen hem så kände jag mig väldigt obekväm, när jag steg på bussen så fick jag ett väldigt stort leende av busschafförn, det var ju trevligt men efter en stund märkte jag att han kollade på mig vid varje stopp..Typiskt att jag satte mig längst fram.
 
Nu ska jag titta på TopModel Sverige, missade avsnittet igår eftersom att jag valde att kolla på hockey istället.
 
 
 

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Hej Carro!! :) Fy då att busschaffören stirrade på dig. Du är ju så söt så det går inte att sluta titta ;) :D hehe, Jag miss också top model! måste se det ju... Men du får ha det bra! kramisar!!!! ♥

    Svar: Underbara syster, du är så söt!
    Caroline Jonasson

    2013-03-19 | 19:32:40
    Bloggadress: http://whatyoudoing.blogg.se

Kommentera inlägget här: