Ey!

Kategori: Allmänt

 
(Jag var ju ganska tuff när jag var mindre, go 50)
 
En jobbvecka har gått, nu ska jag strax påbörja min resa hem till Vänersborg. Där ska jag mysa med mina systrar och äta gott! Mor och far kommer hem från Thailand imorgon, så jag får leka mamma ikväll. Ibland är det faktiskt väldigt skönt att få komma hem när päronen är hemma så att man kan få bli lite bortskämd. Men icke.
 
Veckan har i vilket fall gått väldigt bra och jag kommer att få jobba tre veckor till i samma klass, woopwoop! Nästa vecka blir roligt, för då blir det givetvis påskpyssel och mys.
Nu antar jag att jag får börja packa min västa, blir inte mycket packning eftersom att jag har en del hemma redan plus att jag kommer att packa med mig en del vårkläder till Karlstad.
Just det, var på bio igår och såg filmen Oz- the great and powerful. Asbra.
Snygg.
 
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: