Tv-kväll med sis!

Kategori: Allmänt

 
Nu sitter jag och Lisa och bloggar samtidigt som vi tittar på Farmen, efter det är det Bygglov och sist Maria och Mindy. Tanken är att vi ska klämma in en film också men vi får se ifall jag får offra något program, man kan ju alltid se det på playen.
 
Idag har jag jobbat, det var en intensiv dag som resulterade till en powernap på en timma efter jobbet. Hur trött får man vara egentligen, känns ju som att jag sover mer än vad jag är vaken...vilket liv, tur att man är ledig på helgerna!
 
Nu ska jag mysa med lillsyrran, Amanda är på bio med tjejerna ikväll :)
Finaste Lisa <3
 

Kommentarer

  • Lillasystern Lisa :)) säger:

    Det var riktigt mysigt! Vi kollade ju inte på m och m..! (Maria och mindy) vi tittade på hotel transelvania :) hihi kramis fina syster

    2013-02-21 | 19:19:09
    Bloggadress: http://whatyoudoing.blogg.se

Kommentera inlägget här: