Amanda hjärta Darin

Kategori: Allmänt

Det är bara Darin som gäller för Amanda just nu, bara så att ni vet.
 
Här ligger jag i sängen och väntar på bättre tider! Tänkte att jag lika gärna kunde skriva ett inlägg till om ingenting :) Jag kan berätta att jag ska jobba två veckor på en och samma skola i en etta, ska bli roligt att få komma tillbaka. Skönt att slippa jobba på olika skolor varje dag för omväxlingens skull.
 
Imorgon ska jag på en "campusfest" tillsammans med Mathilda, det är alltid lika intressant och underhållande på sitt vis. Jag vet inte ifall vi kommer att befinna oss där hela kvällen eller ifall festen tar oss in till stan. Jag hoppas nästan på det. Festen är en årlig fest då man firar st:patrick's day, jag var just på den festen för ett år sedan, man "måste" ha på sig något grönt. Jag tänker inte bära något grönt, jag går motströms. Varför jag inte ska ta på mig något grönt är för att jag inte äger något grönt plagg (fast egentligen gör jag det men vägrar "gå ut" i det).
 
 
Gillarn :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: