Freeeedag...

Kategori: Allmänt

Det är fredag kväll och jag har precis tittat på nyheterna...japp, nyheterna. Det finns en liten, liten vilja hos mig just nu och det är att jag vill baka min egna pizza. Men jag har faktiskt ingen energi, vilket projekt.
Ensamma hjärtans dag var igår, så jag, Carl, Niclas och Joakim drog ner till Ankan för ett glas vin. Tanken var den att kvällen skulle sluta tidigt eftersom att jag skulle upp tidigt för att jobba. Återigen, det blir aldrig som man har tänkt sig. Jag kom hem 01:30 och gick motvilligt upp 06:30. Jag har inte gjort något efter jobbet och kommer att spendera denna fredagskväll framför tven.
 
Imorgon kommer jag att äntligen att få träffa Linnéa som besöker Karlstad. Linnéa och jag träffades i Brighton där vi gick i samma klass. Ska bli så himla kul att få träffa henne och Johanna imorgon!!!
 
Hoppas ni har en roligare fredagskväll än vad jag har!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: