Fettisdagen!

Kategori: Allmänt

 
Glöm inte fettisdagen imorgon, kan vara årets viktigaste dag!? Här får man tillstånd att unna sig något gott, i detta fall en semla. Men jag, jag unnar mig något gott varje dag..så egentligen är det ingen speciell dag för mig..eller lite speciell för att man just säger till det undermedvetna att man faktiskt får unna sig denna semla och att det är helt okej för att det är fettisdagen! Alla andra dagar så hittar man på en ursäkt för att man får unna sig något sött, min ursäkt just nu är att jag har halsont. Jag känner mig mycket bättre idag, i helgen låg jag bara och sov...Jag valde också att inte jobba idag eftersom jag vill bli bättre och inte smitta ner barnen. Hoppas det försvinner helt så att jag kan börja träna igen, jag tränar ju en heeel del nu, japp..jag är stolt.
 
Glöm nu inte att unna dig en god semla.
 
P.s jag åt semla i torsdags, blev bjuden på en nybakad semla...och om man blir bjuden så tackar man ju inte nej?!! :)

Kommentarer

  • marre säger:

    men åh vad härligt att ha dig tillbaka min favvo!!! äntligen får man föölja dig igen så man får se vad som händer i ditt liv! ;)

    2013-02-11 | 13:23:37

Kommentera inlägget här: