19:30-22:00

Kategori: Allmänt

 
Heeeeej!
 
 
 
Ja, jag tittar varje vardag på tv. Jag kommer hem från jobbet och klockan 19:30 börjar tv-kvällen med Farmen och jag sitter och tittar på mina favoriter fram till klockan 22:00. Sedan går till sängs för att orka med att jobba. Jag klagar absolut inte och jag brukar kolla playen när jag kommer hem efter jobbet ifall jag missat något program eller ifall det har råkat bli någon dubbelbokning då två program gått samtidigt. Ja, ibland är det jobbigt!
 
Tittade nyss på Hissen, jag kan rekommendera programet och speciellt detta avsnitt, klicka här!
 
Utelivet just nu ligger på hyllan, jag vet faktiskt inte varför. Eller? Jag har inte haft någon lust, har inga fina partykläder...usch, vad ytlig jag är nu då. Men jag känner såhär, när man har köpt en fin klänning så blir man på automatik partysugen! Jag tror du känner igen dig där? :D
 
Så mitt nästa uppdrag är att köpa en ny fin klänning!
 
Nu börjar som sagt min tv-kväll!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: