inasmuch as..

Kategori: Allmänt

Jag tror att Big besöker mig varje morgon vid ca 09:00, hm..han verkar tycka om mig, inte ömsesidigt dock..
Handlar min blogg bara om djur nu för tiden? Har jag ersatt mina vänner mot djur? Det har jag enligt Johanna den roliga, som nu är bortrest men hon kommer hem snart och då kommer bloggen bara att handla om henne eftersom att hon är min vän ;) hehe!

Här sitter jag redo med min "dagbok" om Big skulle närma sig mig..
Nog om det, igår hade jag en underbar lördag! Solning + grillning + spontan utgång (nyktert). Det var faktiskt väldigt trevligt att bara sitta på Korianders uteplats/servering (vad man nu vill kalla det) och prata med folket. Nu ska jag skriva lite på c-uppsatsen, kan vara bra med frulle och kaffe också..Just det, mors dag idag! Klart jag ska (måste;)) skriva att jag älskar min mor, det gör jag verkligen. Hon är en underbar person med humor, lite ironisk humor, which I love! Hon ska ständigt påminna mig att jag är 24 år och inte borde ha en villkorslös kärlek till mina nallar..Nog för att jag är barnslig så önskar jag mig alltid Disneyfilmer, men mor tycker återigen att jag är för gammal för det. Jag förstår inte riktigt grejen, kommer jag någonsin ses som en vuxen individ i min mors ögon? Tror inte det! :) Jag älskar dig mor (mor istället för mamma tycker jag låter roligare för det är lite ovanligt).

Kommentarer

  • mor säger:

    Älskar dig med hjärtat.

    2012-05-28 | 07:11:32
  • pappa säger:

    pappa då

    2012-05-28 | 17:24:08

Kommentera inlägget här: