OTH <3

Kategori: Allmänt


Såg precis sista avsnittet som finns av OTH, helt galet att det inte finns ett enda avsnitt till, nio härliga säsonger..Undra hur många timmar det är sammanlagt..Jag vågar faktiskt inte räka på det. Jag har tittat om säsongerna ett antal gånger, serien är underbar och är en utav mina favoritserier.
En låt som påminner om One tree hill: Gavin DeGraw - I don´t want to be.
Jag kommer garanterat någon dag framöver titta om hela serien...!!
Nu ska jag försöka sova, försöka..Ska gå upp tidigt imorgon för att skriva på uppsatsen, fick lite energi utav min fantastiska vän Johanna över skajp förut! Jag bara älskar henne, en underbar vän :)

Kommentarer

  • Malin S säger:

    Åh jag såg också det sista för ett tag sen! Så sorgligt! Men som du säger - det är ju bara att börja om (igen) haha! Kram

    2012-05-24 | 17:36:42

Kommentera inlägget här: