Morgonfunderingar..

Kategori: Allmänt


Igår fick jag besök utav getingen Vass, ja..han heter så, för att jag döpt honom. Jag är faktiskt lite rädd för getingar men han fick vara hos mig i några timmar för att jag inte vågade ta ut honom. Inatt trodde jag att Vass var kvar, var tvungen att sova med ett öppet fönster..Kallt men nu är Vass ute i det fria!! Kan inte säga att jag saknar Vass dock...Och nu blev det hela förstorat till tusen.
Jag drömde om att jag fick fyrlingar inatt, fyra söta små barn..Jag vaknade dock upp med ångest. Hur klarar man av att ta hand om fyra barn? Tänk om man är ensamstående..Jag beundrar alla föräldrar. Nu sitter jag och tittar på nyhetsmorgon så var det givetvis barn- och uppfostran prat på tven..Hur ska jag tolka detta?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: