Love and hate!

Kategori: Allmänt

Jag ska strax bege mig till Linn för en myskväll och det kommer säkerligen bli en del tjejsnack med, det behövs emellanåt! Eller? Vad vore livet utan tjejkompisarna!! Tycker om er så!!! Nä, nu så får det vara nog med kärlek i detta inlägg...Kanske ska klaga på något också? Typ uppsatsen eller insekter?

Funderar på att se på Kvällen är din nu på lördag...Anledning: Erik Saade!!! ;)
Alla i huset har nämligen fått in kanalerna 3:an och 5:an men inte jag, har försökt ända sedan jag flyttat in. Så kommer B igår och trycker in något på dosan och nu finns kanalerna där..Typiskt? Varför kunde han inte gjort det för några månader sedan?? Varför nu? Borde jag vara arg för att han inte tryckte på några knappar för några månader sedan eller glad för att de nu finns där? Tror jag får vara glad men jag önskar att han försökt tidigare, för hur svårt var det??? För mig var det svårt..men för han lätt? Vad säger det då? Vill inte ens fundera så långt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: