I give you a call later...or never!

Kategori: Allmänt

Vet inte riktigt varför jag valde just den här överskriften...Men ni får gärna tolka den som ni vill. Jag tänkte väl mest skriva av mig lite, jag har ju bara en c-uppsats att skriva..Alltid roligt att skriva och sitta framför datorn ett x antal timmar varje dag.
Jag bor som sagt i ett studenthus och min våning har bestämt att de ska ha en så lustigt kallat; våningsfest nu på fredag. Alla dörrar ska stå öppna för fest, ska verkligen min dörr också det? Är jag orolig att folk som jag inte känner ska sitta i min soffa, gå på mitt golv eller kissa på min toalett? En trevlig tillställning där man egentligen har chansen att bekanta sig med folk, kanske finner min stora kärlek eller en vän för livet. Tankarna just nu är djupa, haha!! Nej, det är inte djupa..det är jag som flummar och egentligen inte har något annat att skriva om!

Syrran för några år sedan, en passande outfit på fredag? Kommer nog i vilket fall sticka ut, för det är väl det man vill? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: