"Det går inte få tyst på dig!"

Kategori: Allmänt

Det går inte att få tyst på mig idag, jag har så himlans mycket att dela med mig utav - allt från getingar till att jag måste raka benen. Mathilda skulle ringa upp mig senare idag eftersom att hon är lite bakis och jag tjatar på som aldrig förr, tydligen ingen bra kombination! Förståeligt..Syrran som jag pratade med nyss kände lite samma sak..hm!
Oh no, jag måste laga mat idag..Fy, det har jag ingen lust med. Tror faktiskt att det kan bli en beställning på onlinepizza, var faktiskt längesedan nu.


Mjölken var slut, det fick bli grädde till kaffet istället...Oh my, det var ju supergott!

Lilla söta elefanten, hur gullig är inte Elof? Alla djur är värda ett namn..!!! Måste ju fortsätta med djurtemat känner ja ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: