Big, too big..

Kategori: Allmänt

Jag vaknar utav ett surrande, nu tänkte jag att getingen Vass hälsade på och det är väl trevligt. Men till min besvikelse så var det en annan geting som säkerligen var 5 cm lång och väldigt bred. Det värsta var att han gosade väldigt mycket med Teddy (min sälnalle)..Livrädd, ringer mamma...Men vi kom fram till att hon inte kunde göra så mycket åt det. Jag stod inklämnd i ett litet hörn, redo för att låsa in mig på toaletten. Jag vågade aldrig ta kort..Jag tror att Big är borta nu, han heter så..
Nu sitter jag i ett hörn av soffan där jag har bra koll på fönstret, dricker mitt kaffe och vill inte vara kvar längre! Ska till skolan strax, efter det blir det en piggelin i solen med Jocke kanske Axel och Erik med!
En sak till...Egentligen skulle jag få vara med på en fotbollscup idag, hade vart väldigt roligt men eftersom att jag fortfarande äter antibiotika (måste ta en tablett nu) så kan jag inte vara med :( På tisdag slutar jag med kuren, happiness! :)
Ett frågetecken gjort med fotbollar, rooooligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: