Too cool

Kategori: Allmänt


Coolingen Lisa!! Tog med henne på en spännande åktur förut, det åktes inline och skateboard! Hur det gick för Lisa att åka är det bara jag som vet..Jag fick mig i vilket fall några härliga skratt. 
Jag har haft en trevlig helg hemma i Vänersborg, nu är jag tillbaka i k-stad ytterligare några dagar innan jag far tillbaka till hålan igen. Till helgen är ju den årliga vattenfestivalen (Aqua Blå och Corona), min bästis kommer hem på onsdag så jag måste såklart åka hem!!
Idag är det nog många som har söndagsångest, eller? Dagen innan måndag, dagen efter utgång, dagen då man ska ha ångest för något..? Jag har en del måsten imorgon (vilket ger mig ångest?), jag måste inhandla mjölk, vad vore en måndag utan kaffe med mjölk? Får nog bli pressbyrån för att jag ska få mitt morgonkaffe med mjölk. Efter det blir det skolan (weii). Jag har fortfarande lite ont i halsen och jag hoppas det är borta imorgon, jag tänker på träningen..Får nog vila mig tills jag blir helt frisk.
Nu när jag har skrivit allt detta så vet jag faktiskt inte ifall det var onödigt, ordbajsa kan jag ju liksom..MEN hur roligt är det för er läsare att läsa...Aja, never mind för nu börjar Die Hard 0,4 igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: