Today's going to be a good day!

Kategori: Allmänt

Imorgon lämnar jag Karlstad för en heeel sommar, känns konstigt. Jag kommer att sakna Karlstad och all dess innebörd. Kommer givetvis att sakna mina vänner som befinner sig i Vänersborg och andra delar utav Sverige med såklart! Men jag kommer att få en fantastisk sommar på Öland utav tvek!
Håller på att packa också, hjälp...Känns som att jag kommer att packa ner hela min garderob..Behöver egentligen ha någon brevid mig när jag stoppar ner allt i resväskan..Kommer inte få plats i endast en resväska. Tur att mor, far och Lisa kommer upp till Öland några dagar efter så att jag kan skicka med dom lite saker.

Jag ställde klockan på halv nio idag, klockan kvart i nio började de borra på våningen över...Antagligen för att de ville jävlas med mig?? ;) Jag fick höja volymen på tven för att kunna höra..Jaja, i vilket fall kom syrran över på frukost och fika (bakade sockerkaka med kokos igår). Vi ska strax bege oss till stan för att kika läget!
Sista kvällen här i Karlstad vilket innebär fest och fotboll tillsammans med vännerna! Får se hur det går för Sverige ikväll..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: