So call me, maybe?

Kategori: Allmänt

Klockan är snart fem, jag sitter i soffan och äter chips för det är ju måndag och Sverige spelar ikväll? Idag har jag haft fullt upp och snart går tåget till Karlstad igen.
I lördags kom jag hem till Vänersborg för att träffa vänner, familj och för fest. Corona summerparty, en gång om året och det är tydligen årets fest i Vbg. Jo, årets fest är det ju i Vänersborg men årets fest för mig är det faktiskt inte...I år kunde jag tyvärr inte (eller ville inte) vara med för att spela volleyboll, men några av mina snygga kompisar var!!

Så himlans roliga tjejer, pris för bästa utklädnad? LÄTT!! Tyvärr gick det mindre bra för brudarna i turneringen, man vad gör väl det?
Det bästa med lördagen var att alla mina tjejer kom hem, underbart!

(Saknas tjejer på bilden)
Kathy lyckas få in en oerhört snygg pose som jag gillar starkt! Ser ni vad alla är glada på bilden? Är det bara för att jag är så rolig? Jag tror det ;)

Min lilla tös är hemma, klart jag pussade lite extra på na! :)
Nu kom mamma hem från jobbet, blir att gosa lite med henne innan vi åker till tågstationen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: