It was just a stupid bet!?

Kategori: Allmänt

Jaha ja, jag tror tydligen att jag är världsmästare på NHL (playstation)...TYDLIGEN inte! Efter att ha förlorat matchen så åker man på att laga mat också. Inte bara till mig (eftersom att jag spelade mot B...vore rätt tråkigt att spela själv), så nu tager jag vad jag haver hemma i kylskåpet vilket är cornfärs...

Imorgon är det examen, jag hade funderat ut en klänning som skulle passa bra. Jag fick inte upp dragkedjan helt, inte heller ner...Slutade med att jag drog av mig den och det gick lite sönder :( Jag hade inget annat val, ville ju inte sitta eller gå med den klänningen resten utav mitt liv..höhö! Får bli reservklänningen eller ev byxor och något fint upptill. Vi får se :)

Kommentarer

  • mamma säger:

    Grattis min lilla carro, älskar dig. Vi ses snart, då blir det tårta. Kramisar

    2012-06-08 | 07:10:46

Kommentera inlägget här: