Någonting som inte fanns förut!?

Kategori: Allmänt

Öland it is - ligger i sängen bredvid Mathilda, som varje kväll/natt. Återhämtningssommar eller inte? Vi har i vilket fall konstaterat att vi är isolerade från omvärlden. Vad händer? All personal i ett hus och vi har en egen realityserie som vi kallar Böda forever...Riktigt underhållande!
 
Vad har hänt? Vad kommer att hända? Allt kan hända här. Eller?
Det känns som att jag bara flummar ihop ett inlägg, men bättre än inget? Alla vill ju veta vad vi gör och hur vi mår, vi mår bra och vi lever livet? Fullbordas med jobb och böcker? Självklart har vi festat några gånger, vi börjar ju känna av åldern...Jag har skaffat pojkvän, kärlek vid första ögonkastet, jovisst. Han är underbar! Mathilda har halva inne, eller? Vill inte nämna något mer om min pojkvän, vi är lyckliga, jag är lycklig. NU vet jag garanterat några som är nyfikna, må så ni vara.
 
Bilduppdatering eller bildbevis!
M är en nöjd tjej :)
Men är jag nöjd? höhö..
 

Kommentarer

  • Din pojkvän skeden säger:

    Du är underbar! Och sov aldrig med pyjamas igen ;)

    2012-07-25 | 05:14:56

Kommentera inlägget här: