Ledig dag!!

Kategori: Allmänt

Idag är det fint väder och jag är ledig, behövligt vill jag säga! Sitter ute i solen och bloggar, väntar på att familjen ska ringa. Jag och Lisa ville nämligen till Trollskogen idag för att vandra och njuta av den vackra naturen (?), vilket vi ska.
 
Vill bara säga att jag inte kan sova längre, pga alla dessa stora spindlar som befinner sig i vårt rum. Jag klarar inte av det, inte vågar jag röra vid de heller. Ligger sömnlös och när jag väl somnat så vaknar jag upp och tror att jag känner en spindel på mig, stackars Mathilda som vaknar när jag får mina urspår i sängen. Men det är kärlek det!
Såhär ser Böda Hamn ut, vackert! :)
Snart får jag äntligen tillbaka min mobil, som jag längtat. Nu kan jag ta ännu mer kort att lägga ut här på bloggen men jag tror dessvärre att alla mina andra bilder nu är borta, vilket gör mig ledsen. Men sånt är livet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: