Visst är hon söt?

Kategori: Allmänt

Johanna är en person som jag älskar, hon sprider glädje med hennes galna humor och hennes vackra hår! Men något speciellt är det med henne! Jag har fått äran att intervjua Johanna den Rolige. Här börjar den exlusiva intervjun:
Favoritstad: Brighton
Favoritplats: Sängen med Alex (hennes pojkvän) kvällen!
Favoritmat: Mörka färger (vaaa?? Vad menar hon?)
Hur ser en tönt ut i dina ögon? "som mig" (jag instämmer genast) men sedan skrattar hon och börjar prata om grå musar (jag förstår ingenting).
Om du fick ta med EN sak till en öde ö, vad skulle det vara? En båt och bensin (men Johanna, en sak?)
Dina intressen: Böcker, festa, spela Sims, inredning, kultur och shoppa.
Hur ser du ut en vanlig dag? Jeans, en rolig t-shirt och enkelt hår, alltså stilrent, inga kontigheter!
Vad menar hon? Fick hon inspiration från en fransk baguette?
Här har hon blivit en cowgirl (cowboygirl ;))
Eller är det såhär hon menar? Rolig t-shirt? hmm..
Till fest? Klänning, mer smink och gärna färgglatt.
Här är Johanna i sitt nyktra tillstånd, eller är det efter ett antal öl? ;) Färgglatt är det iaf, underbara Johanna! :)
Beskriv dig själv med tre ord: Intressant, rolig och trygg.
Är du en person som dömer en person det första du gör? Ja, tyvärr..
Är utseende viktigt för dig? Nej!!
Vilken kroppsdel tycker du bäst om på dig själv? VADERNA, de är fylliga, muskulösa (hur får man muskulösa vader om man inte tränar?) och kurviga.
Vilken kroppsdel tycker du är finast på mig? ALLT!! Klart hon gör, eller det önskar jag att hon gjorde. Istället börjar hon skratta och säger att jag ser ut som en trana vilket hon gör en slutsats om att det är mina ben som gör att jag ser ut som en trana! Johanna tycker mina ben är fina, alltid något!!
Jag tror inte jag tycker att en Tranans ben är fina..vad tycker ni?! hmm..
10 snabba!!

Öl eller Vin
Chips eller Godis
Platt eller Rund
Storstad eller småstad
Bonde eller Butiksbiträde
Håriga eller -icke håriga armhålor
Gäddhäng eller hängig rumpa
Läsa böcker eller spela Sims
Mysa eller Festa
Kissa eller Bajsa

Visst är hon söt? :)
Jag bara älskar hennes ironiska humor, här har vi en kvinna som verkligen kan bjuda på sig själv och det är så härligt att se. Love you♥

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ni verkar ha riktigt roligt där borta i Brighton men jag tänkte på en sak. När pluggar ni egentligen engelska???, kram

    2011-09-15 | 15:44:15

Kommentera inlägget här: