Starbucks

Kategori: Allmänt

Just ni fördriver vi tiden på Starbucks..Vi väntar på att få checka in på st.c igen. Över natten hamnade vi på ett vidrigt hostel, vi ville bara hålla oss borta från rummet så mycket som det bara gick. Vi hamnade med sex män som var 45+. Vi fick rena lakan och örngott men inte påslakan, det var använda av de som hade sovit där innan..Idag vaknade man utav två feta män i kallingar, fisar som gjorde mig spyfärdig och det gjorde det inte lättare när man ligger där bakis..Jag ville verkligen därifrån..Men vi väntade tills de tagit på sig mer anständiga kläder..därav försökte jag tränga bort bilden i huvudet och försökte somna om..
Gårdagen igår var fantastiskt rolig, vi träffade våra klassisar för första gången, vi var på sammanlagt på fyra pubar. Det var roligt att se lite mer än där jag och Johanna varit. Utbudet på pubar är stort här i Brighton, det finns mycket att välja bland!
Nu blir det nog lite mat för mig...SÅÅÅ att ni vet ;)

Kommentarer

  • Malin S säger:

    Åh låter som ni har det himla bra! Och skönt att ni slipper spendera en endaste natt till i sällskap med de äldre, fisiga männen :)

    2011-09-05 | 17:06:39

Kommentera inlägget här: