Den farliga brå drinken..

Kategori: Allmänt

Vi hittade den här i Brighton också, men den gav inte samma effekt som den gjorde i Karlstad (denna kväll medverkade jag, Johanna, Marie och Hagge, vilken kväll:)).

Ikväll blir det House Party här nere i baren, en shot för 5 kronor och redbull vodka för 15 kronor, ja visst kan det gå som det går..Eller vad tror ni? Jag och Johanna ligger i sängen och slappar lite efter en dag med shopping!!
Någon dag skall jag lägga upp det jag köpt :) Får göra det när jag flyttar in till mitt rum!! Men jag är väldigt nöjd med mina köp! Det blev ett par fejkskinntights, en blus, en ring och en silkesmorgonrock!! Det är farligt för mig att bo här...

Kommentarer

  • mor säger:

    Lilla gumman! Ta det lugnt med shoppingen, tror inte att detta är ett bra ställe för dig. Tänk på att pengarna ska räcka till annat också. Saknar dig redan jättemycket. Puss och kram mammma

    2011-09-01 | 21:45:55
  • Mandisssss säger:

    Håller med mor :) haha du trivs allt gott:D

    2011-09-02 | 14:09:40
  • Mandisssss säger:

    Håller med mor :) haha du trivs allt gott:D

    2011-09-02 | 14:09:45

Kommentera inlägget här: