Spontanutgång är det bästa!

Kategori: Allmänt

Igår blev jag "övertalad" till att gå ut, det var en helt otrolig kväll! Jag hade verkligen roligt, men man får sota för det dagen efter. Att gå upp klockan åtta när man vart ute är ett önsketänkande, jag kom upp halv ett..Därför blir det till att plugga hela kvällen. Såg precis klart på True Blood, säsong 4. Nu får jag vänta tills juni år 2012 för nästa säsong..Vill ju se nu! Men som sagt jag är ju en tv-serienarkoman, jag har andra serier att följa ;) Men nu är det fokus på plugget..

Kommentarer

  • Malin S säger:

    Åh ja det är synd att det går så långt mellan säsongerna! Men senaste jag hörde ska one tree hill dra igång i vår med säsong 9, sista säsongen :( Vi borde ha massa maraton från första säsongen igen när ni kommer hem :) Mitt i vintern och så.

    2011-10-27 | 14:46:50

Kommentera inlägget här: