"Offentliggör" mitt snusberoende..

Kategori: Allmänt

Älskar min svarta stickade tröja!! :)
Nu ska jag plugga, har en del att göra idag..Lika bra att börja. Några av er kanske blev förvånade utav inlägget innan, jag syftar på snusen..Ja, nu gör jag det "offentligt"..Jag snusar och jag kommer inte att sluta med det än..Någon gång, men inte än! Just nu är det så skönt att ta en snus, speciellt när man är stressad och har mycket att göra (skolan) och istället för att äta godsaker så blir det en snus istället.. Snusen gör mig glad, så varför sluta?
Jag tackar Alexander och Johanna eftersom att det är hennes pojkvän som kom för att hälsa på henne (måste skriva med Johanna, annars blir hon sur på mig..Då får jag stå utanför hennes dörr och säga massa snälla saker om henne för att hon ens ska öppna sin dörr..) för att han köpte med sig en stock snus till mig!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: