Nytt!

Kategori: Allmänt

Hittade äntligen en enkel fin klänning när jag och Johanna gick på stan i fredags. Folk frågar hur vi orkar med att gå på stan efter en hel skoldag, inga problem för oss! ;)
I natt somnade jag vid fem..Kunde inte sova, en stor anledning var för att min granne )som är vaktmästare/kontaktperson) hade "fest"..De var tre styckna, de lät som att de var minst 20 pers i det lilla rummet. Trodde nästan att mina speglar skulle ramla ner från väggen. En utav killarna knackade på min dörr FEM gånger, jag öppnade de två första..Sa att jag försökte sova, varför ger han sig inte? Sista knackningen var vid kvart över fyra..Vilket resulterade till en trött carro idag..
Nu blir det tacomys och film :) Vilken lycka!! Måste vi iväg och handla nu, måste skynda mig ner till Johannas rum, hon blir så stressad om jag inte kommer i tid...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: