Lägenhetsletande!

Kategori: Allmänt

Hur länge ska man hålla på att leta lägenheter och hur kräsen ska man vara?
Duger det med ett rum?
Dela kök och toalett?
Jag ska ringa på en lägenhet imorgon, ett rum faktiskt MED heltäckningsmatta (blå, precis likadan som jag har nu..trodde jag skulle komma ifrån den). Vi får se ifall jag får den eller inte. Billig hyra och ligger tre minuter (gåendes) från stan.

Och vad sysslar Johanna med?
Hon sitter vid mitt skrivbord och skriker till mig att jag ska sätta på låten Shut up (and sleep with me), vet inte hur jag ska tolka det riktigt..Jag gör som hon säger, jag gör alltid som hon säger. Jag är hennes bitch, säger hon att jag ska tända lampan så tänder jag lampan. Den enda anledningen till vaför jag gör som hon säger är för att hon betalar mig 50 spänn för varje sak jag gör. Hon saknar hennes pojkvän, han gör alltid som hon säger och nu använder hon mig för tillfället (tack och lov för det). Om 15 dagar slipper jag det, längtar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: