Igår var det fest!

Kategori: Allmänt

Festen igår blev väldigt lyckad, det var en grym förfest med roliga lekar som söta Mimmi anordnat. Senare på kvällen när vi skulle gå ut hamnade vi på olika uteställen. En del gick till månen och resterande till Tempel. Det blev Tempel för min del, det var grymt! Här kommer lite bilder från igår:
En god bål serverades, den tog slut snabbt! :)
Själv gjorde jag min en mycket god Rosa Pantern :)
Emelie och Marie :) Och ja då...
Fick låna ett linne av syrran, så fint!
Johanna fick allt några paket! Vårt present var så himla rolig!!! Det är intert så det är lika bra att jag inte säger vad det är i paketet ;)
En utav lekarna!
Wei, snygga tjejer! Det var vi som gick till Tempel :)
Det finns så himla många kort, svårt att välja ut. Men det var några bilder från gårdagen och det blev som sagt en väldigt lyckad kväll tillsammans med detta härliga gäng. Det är sista gången vi gick ut tillsammans i Karlstad för sommarn. Det känns jobbigt, jag trivs så bra tillsammans med dessa härliga tjejer..Men det kommer att bli fler gånger. Jag har bjudit hem de till Vänersborg i sommar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: