Solig måndag!

Kategori: Allmänt

I morses tog jag på mig fööör mycket kläder, tjocktröja och en varm jacka..Vilket jag inte skulle gjort. Det blev ju sjukligt varmt idag! Jag och Johanna köpte glass och gick en promenad hem till mig (ca tolv minuter). Vi har myst hela eftermiddag/kvällen. Så tråkigt att inte vara i k-stad så mycket längre, har åkt hem en del nu och kommer göra under maj..
På tal om..
Grill och sommar, jag älskart! Men jag vet inte, Pontus har fått för sig något med att ta kort på all mat. Hur snyggt är det egentligen? Blir man sugen på det äns?
Här blev det pannbiff med fetaost..mumsig bild ;)
Får nog ge den här bilden lite beröm, ser godast ut..!
Jag tror ni förstår grejen! Bilderna kommer från vår stugsemester tillsammans med Joel och Mica, supertrevligt!!
Får ge Pontus lite beröm för dessa två underbara bilder :)

Kommentarer

  • Linda säger:

    JAG tycker det är kul att du är hemma i VÄNERSBORG lite mer nu :)) och förresten ens stavas med E och inte Ä!!! ;)

    2011-05-10 | 09:23:37
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: