Jag vill, jag vill, jag VILL!!

Kategori: Allmänt

Nu vill jag bara ha SOMMAR, jag vill kunna slippa plugget och bara läsa skönlitterära böcker! Slippa skriva uppsatser, slippa tentaplugga, slippa plugga! Jag är lite skoltrött nu. Men den här veckan som kommer ska jag plugga grymt mycket MEN jag längtar tills den 9 juni då jag gör den sista tentan för sommaren.
Haha, såhär ska det vara ;) Sitta och läsa i en gungstol..Just nu läser jag en vampyrserie som Richelle Mead skrivit, grymt bra och beroendeframkallande! Det finns fem böcker i serien än så länge, jag är inne på bok två. Men jag hoppas hon skriver en till fortsättning. Böckerna handlar förstås om vampyrer som går på high school (vampyskola såklart), det finns vampyrer och beskyddare (halvvampyrer), allt från kärlek till allvar händer..vad mer kan man säga? Gå in och beställ böckerna nu, nu, NU:


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: