Grattis lillebror!

Kategori: Allmänt

Idag har jag vart på min praktikskola för min undersökning, gick fint. Tanken är att jag ska sitta med den i helgen. Jag håller fortfarande på med min b-uppsats som jag tänkte få klart snarast. Den sitter jag med nu (inte precis just nu med tanke på att jag bloggar), ute på Pontus balkong. Fick ett infall för att städa den för att inviga den nya mattan. Det blev verkligen ett lyft, nu myser jag här ute i den friska luften.
Om en stund ska jag fika med Martina, tänk att de har öppnat ett fik till här i lilla Paris (som har öppet till 20.00).

Idag fyller min lilla lillebror 19 år! Ska självklart hem och fira grabben, har vart iväg och köpt ett paket (kan inte avslöja vad det är i paketet än) MEN Ska bli så gott med tårta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: