Fredag!

Kategori: Allmänt

Igår hade jag och Pontus myskväll, vi såg tydligen på en grym hockeymatch igår mellan Ryssland-Canada, första perioden låg jag i hans knä och läste ur min bok medans han kikade på matchen. Sedan kikade jag faktiskt de två sista, det var spännande och jag tyckte att jag var en grym kommentator (eller vad det heter), jag analyserade matchen på höga nivåer. ;)

Snart kommer Martina hit, jag ska plugga och hon ska läsa. Jag skulle gärna vilja göra något helt annat, men nu är det omöjligt. Jag har så himla mycket att göra just nu i skolan. Det är bara att kämpa på men det gör mig superstressad, varav min huvudvärk och min extrema trötthet. Morgonen började inte bra, jag och Pontus sov dåligt inatt och vi var inte snälla mot varandra när vi vaknade (haha), det fick bli ett "förlåt för att jag var så grinig i morses sms". Nu är det frid och fröjd, får bli en god grillning när han slutar jobbet (jag längtar).
Det är ju för tusan fredag idag!! Vad härligt! :) Fredagsmys?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: