Studenttorsdag!

Kategori: Allmänt

Bilder från gårdagen:
Underbara Marie bjöd oss på tacos, så himlans gott (tack underbara Marie)!!
Snyggt!!
Ett glas vitt vin, ja tack!
Hagge är i toppform!
Full fart på "dansgolvet" :)
Fina Hagge :)
Förfesten hos Marie var så himla rolig, vi dansade till alla möjliga låtar. Låtar som Barbie Girl, Boom Boom Boom, Den var en gång en fågel, ja ni förstår nivån. Efter den sjukt roliga förfesten tog vi bussen ner till stan för att gå vidare. Vi gick till Tempel, det var tydligen maskerad. Jag var inte utklädd om ni trodde det (skönt att få det utrett). Dagen efter är aldrig rolig. Jag tror att alla fyra damer tog sig en lång sovmorgon och jag är fortfarande lite slö. Men jag orkade med After Work idag!!! Johanna bjöd med mig, det var jag och hennes vänner. Det var väldigt trevligt.
Nu sitter jag här i soffan med en kopp te och tittar på Sex And The City. Det är så mysigt. Imorgon börjar jag dagen med plugg. Jag och Johanna ska sätta oss i bibblan för att få lite gjort. Skönt att kunna sitta ihop med någon för att "bolla" fram och tillbaka. Tentan är ju på torsdag. Jag är lite nervös, men det kommer säkert gå bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: