Rensat min garderob, behöver ni något nytt till våren?

Kategori: Allmänt

Jag har nu rensat ut några kärlekar från garderoben. Snygga väskor, plånböcker, skor och kläder!! Jag hoppas på att göra någon annan själ glad. Därför säljer jag nu dessa skönheter. Kommentera i inlägget, där ni skriver vad ni vill ha (finns en siffra med på varje bild, skriv ner den). Om ni är mina kompisar tar jag gärna med det till skolan, till Vänersborg eller här i Karlstad. Kan skicka genom posten med, då står köparen för frakten! Om ni har mer frågor skriv med det i kommentaren, glöm ej skriva er mejladress! :) Hoppas ni hittar något som faller er i smaken!
1. Adidasväska, stor och rymlig. Säljer den nu för 150 kronor.
2. Väska från Esp rit i militärgrönt. Säljer den för 150 kronor.
3. Väska från Friis & Company, guldiga detaljer. Säljer nu för 180 kronor.
4. Väska från Accent, silvriga detaljer. Säljer nu för 150 kronor.
5. Oandvänd plånbok för 50 kronor.
6. Oandvänd plånbok för 50 kronor.
7. Oandvänd plånbok för 50 kronor.
8. Nästan helt nya skor i stl. 38 (tyvärr för små för mig). Säljes nu för 200 kronor.
9. Vit kjol från Vero Moda i stl. 34. Säljer den nu för 50 kronor.
10. Midjekjol från H&M i stl. 38. Säljer den för 40 kronor.
11. En söt midjekjol från Vero Moda i stl. S. Säljed för 60 kronor.
12. Kjol från Vero Moda i stl. 34. Säljes för 50 kronor.
13. Klänning från DRDENIM i stl. S. Säljes nu för 100 kronor.
14. Sött linne från H&M i stl. 36. Säljes för 40 kronor.
15. Kofta från Gina tricot i stl. XS. Säljes nu för 40 kronor.
16. Beige/vita chinos från Monkey i stl. S. Säljes för 75 kronor.

De nummer med fetmarkerad text finns kvar att köpa! :)

Kommentarer

  • kathy säger:

    pixPax för skorna och accent väskan :) vill gärna kolla på dem :)

    2011-03-19 | 14:42:41
    Bloggadress: http://kkathys.blogg.se/
  • Linda säger:

    Meh jag vill också ha skorna!!! Pixpax på dom om inte Kathy ska ha! :) får ju dock prova först... Kanske sugen på friis-väskan också!!! Grym ide btw, borde jag också göra! Puussss

    2011-03-19 | 16:18:21
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/
  • Björkis säger:

    pixelipax för DrDenim-klänningen :)

    2011-03-20 | 11:36:23
  • Malin säger:

    Pixpax för Lacosteplånboken :) När kommer du hem nästa gång, missade ju dig sist du var här :(. Puss

    2011-03-24 | 17:59:28

Kommentera inlägget här: