Onlinepizza, mumsigt gott!!

Kategori: Allmänt

När syrran kommer hem från träningen så ska vi unna oss pizza. Vi ska lyxa till oss med hemkörning, 20 kronor kostar det. Så värt det. Jag är megahungrig!

Tentan är nu gjord, den gick bra. Så skönt att ha gjort den. Imorgon ska jag börja plugga på nästa tenta som vi har om en vecka. Det blir mycket läsning. Kommer väl inte att få pluggat så mycket två dagar nästa vecka, Pontus kommer äntligen hem. Det är så underbart. Jag hoppas tentan går vägen ändå.



Fint nagellack (syrrans).

Imorgon är det något stooooort som händer för min del. Det blir utgång, frågan är i fall jag kommer ut. Jag har inte vart ute på länge. Jag har allt försökt, men har lätt för att bli för trött och osugen. Men jag känner på mig att det kan bli bra i morgon, ska spendera mina sista två hundralappar. Kan då räcka till en blå drink (förhoppningsvis) om jag har tur.

Den stora frågan är då; vad ska jag ha på mig?

Jomabelle har ju köpt ett par grymt snygga jeans och två dundersnygga skor. Antar att jag får ta på mig något OOOOLD. Kanske någon som vill köpa något fint till mig, ni får, men jag antar att ni inte vill ;)

Nog om det, tjugo minuter kvar tills jag ska beställa peeetzzan. Men nu ska jag sätta mig ner för att skriva en planering för mig pluggvecka. Jag behöver strukturera upp det, mål och delmål. Annars kommer jag sista minuten stressa dagen innan..Vilket jag inte vill, men jag kommer väl få göra det ändå..

Haha, har jag lyckats få ihop ett såhär långt inlägg förut..Tveksamt!

Puss på dig Jomabelle.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: