Finns kvar att paxa!!

Kategori: Allmänt

Sex And The City Säsong 1-5 för 200 kronor!
Adidasväska, stor och rymlig. Säljer den nu för 150 kronor.

Väska från Esprit i militärgrönt. Säljer den för 150 kronor.

Väska från Friis & Company, guldiga detaljer. Säljer nu för 180 kronor.

Oanvända plånböcker 50 kr.


Om ni är intresserade så skriv en kommentar med det ni vill ha! :) Jag tycker det är så roligt att göra någon annan person glad. Tycker ni ska göra som jag, gör en vårrensning och lägg ut på bloggen! :)

Kommentarer

  • Weronica säger:

    Åååh, vill ha friis väskan :)

    När ses vi?

    Puss!

    2011-03-27 | 18:19:57
  • Carzan! säger:

    Hihi, klart du ska ha den! Har den hemma på onsjö, kan springa förbi mor din nästa gång jag är hemma? =) Om vi inte ses förstås? :D Jag kommer ju komma hem lite oftare nu! :) Pontus kommer ju hem! Så räkna nästan med varje helg! När kommer du!? Puss gummsan!

    2011-03-27 | 18:24:43
    Bloggadress: http://carzan.blogg.se/
  • Linda säger:

    DU är en dålig försäljare!!! Kolla kommentarerna på ditt första inlägg om det du säljer, "kanske sugen på friis-väskan också!!". Inte okej ;)

    2011-03-27 | 22:50:25
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/
  • Weronica säger:

    2011-04-01 | 11:35:01
  • weronica säger:

    Jag såg den kommentaren att Linda ville ha väskan innan. Trodde du ångra dig Linda :)

    Men jag tycker att Linda ska få väskan :)



    Jag vet ju inte när jag kommer till

    Vänersborg och ge dig pengarna.



    puss!

    2011-04-01 | 13:06:43

Kommentera inlägget här: