Bilduppdatering!

Kategori: Allmänt

Christoffers student:
Han har blivit en stoor pojk nu, han kommer iaf alltid att vara liten i mina ögon :) Det var roligt att se han så glad under studenten!! Grattis lillebror♥
Senare på studentdagen gick jag och Linda ut till TG, det var väldans roligt. Spontanutgång är nog det bästa!

Liseberg!!
Lisas födelsedagspresent var en dag på Liseberg från alla oss syskon. Jag åkte ingenting, så jag fick äran att vara väskhållare, men det var lika trevligt ändå! Lisa och jag vann plopp (ingen storvinst).
Redo för att gå Gasten...
Amanda är rädd?? Parishjulet var den enda attraktion jag åkte..
Kan det vara Lisebergskaninen? :)

Sommarfesten!
Martina hade gått in för det blommiga temat totalt, vackert!
Och jag som blev bjuden dagen innan fick ta det första bästa, tur att Martinas mamma hade en blommig tröja som jag kunde få klippa lite i ;)
Linda fick tag i en hatt..tror inte den hör till temat ;)

Det var en hel del bilder..!! Nu ska jag äta frukost (12.48), nu för tiden är jag sjukt seg ;) Vad ska jag göra, jag har inte börjat jobba än..Jag hoppas snart att jag kan få lite mer rutin på min vardag. Igår hade jag och P världens goaste dag. Vi låg i soffan heeeela dagen där vi åt pizza, chips och dipp! Meer sånt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: