Thailand

Kategori: Resor

Jag kommer att lägga ut några bilder varje dag från Thailand här på bloggen. Underbara bilder som betyder massvis för mig.
En bild säger mer än tusen ord..
En dag på stranden, Lisa är glad efter en promenix med Amanda och Mikael :)
Mi n underbara Pontus kom till Thai för att semestra med mig! Vi hyrde en moppe som vi åkte konstant på i två veckor! Det var grymt skoj!
Vi tog moppen och begav oss till Koh Lantas ände där vi besökte fyren och nationalparken. Det var som gjort för en cross att ta sig dit. Vägarna är inte det bästa vill jag lova. Tur att det finns stötdämpare, hehe!
Jag klarade att gå ända upp till fyren utan att dö av syrebrist! Yes!
Nationalparken..
Helt plötsligt fick vi besök av Johanna den roliga, hon lyckades vara rolig denna gången med vill jag lova.
Som ni ser så har vädret inte vart strålande var enda dag, men det har vart varmt och skönt ändå! :) Bättre än hemma ;)
Nu ska jag snart bege mig till skolan! Haft en skön morgon, vaknar tidigt och jag har bara tagit det i min takt (alltså minsta möjliga ansträngning).

Kommentarer

  • Malin S säger:

    Härligt det ser ut!

    2011-01-18 | 13:14:21

Kommentera inlägget här: