Spontaneous!

Kategori: Allmänt

Det blev en spontanutgång i torsdags! Japp, jag, Hagge, Marie och Johanna samlades i min ostädade lägenhet för en förfest. Hagge fick i uppgift att köpa med sig vin!! Det var hur kul som helst!! :) Dagen efter mådde alla som de förtjänade. Johanna sa att det var drinkens fel inne på Tempel, men jag tror att vinflaskan gjorde sitt ;) Johanna fick även "magsjuka" dagen efter. Marie vaknade på tok för sen, var klar vid tre. Hagge, hon hade en stor elefant hoppandes på huvudet och vägrade gå upp från sängen. Men det var värt de! Bakishäng hos mig igår med pizza, godis och film.
Fina Marie!
Vad gör Johanna?! Gissa gärna!
Vad gör Marie!? ;)
Här ligger jag med dubbelhaka, jäklans kortspel..
Uppladdning!
Jag bjöd tjejerna på inträde..skulle, det blev gratis men skulle kostat en krona ;)
Den farliga drinken! :D
Supertrevlig kväll, thanks! :)
P.S. Tack för bilderna Hagge/Marie! Jag har förmåga att glömma bort att ta kort med min kamera..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: