Matte är inte min grej, iaf inte idag..

Kategori: Allmänt

Jag har försökt fokusera på matten idag, det är svårt! Jag har inte kommit in i mattetänket ännu (frågan är, kommer jag någonsin det?). Det är lite krångligt iom att man inte räknat matte sedan gymnasiet och det var ett tag sedan vill jag lova. Jag kommer att försöka lite till innan jag beger mig till bodypumpen. Tredje gången den här veckan som jag sätter min fot i en träningslokal..vad har hänt med mig? ;) Kommer få grymt med träningsvärk..inte bra inför poweryogan i morgon!

Jag är blond och har i löshår. Kan erkänna att jag faktiskt saknar mitt blonda hår ibland. Det kommer att bli ljusare längre fram ;)

P.S. Jag längtar till att få gå med mina converse och slippa vinterjackan!! Kom igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: