Johanna försöker bli min bästis..

Kategori: Allmänt

Att plugga och samtidigt lyssna på partymusik är ingen bra kombination. Ikväll blir det alltså utgång. Ska bli grymt, vi ska till Hagge först för att göra oss fina och ta en fördrink innan vi drar vidare.
Johanna skriver såhär i hennes blogg, lagom snäll kompis:
"Jag tror Hagge, Marie och Emelie kommer raka benen innan vi ska ut. Det ska jag iallafall. Alltså kommer vi inte ha lurviga ben om ingen av dem väljer att ha pälsbeklädda benvärmare. Carzan kommer nog inte raka benen, hon är rätt ohyffsad med sånt och bryr sig inte. Hennes kille är i Australien vilket gör att hon tappar greppet."
Snäll kompis, men hon har rätt..Jag kommer inte anstränga mig att raka benen. Faktum är att det ej är så håriga för att jag nyss var i Thailand. De är bruna och fina nu!
Men inget pluspoäng till Johanna än så länge...!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: