Hemma i ett kallt vinterland

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma i Sverige igen, blandade känslor. Hade gärna vart kvar i Thailand några dagar till, hade inte klagat. Att komma hem till ett kallt vinterland är inte det jag önskat!! Sola, bada, äta gott och vara med underbara personer som jag älskar är livet.

Vaknade halv sju imorses (är ej tidsmässigt tillbakaställd ännu) och åt en underbar frukost, det var mörkt ute så vi tände några ljus till det. Efter det har jag med jämna mellanrum försökt att plugga, jag har lyckats få ihop en del men är inte klar. Morfar och Maja kom förbi förut, vi åt en fantastisk julmiddag!! Nu ska jag bor t till och träffa tjejerna för en riktig myskväll.

Kommer att skriva mer och Thailand senare, ville bara skriva att jag lever och är tillbaka i bloggvärlden igen ;)

P.S. Jag saknar dig P♥

Kommentarer

  • Lindisen säger:

    åååå va härligt att ha dig tillbaka i bloggvärlden :D men finns det INGA personer som du älskar HÄR HEMMA?:( förstår att du hade velat stanna! finns oftast inte så mkt bekymmer när man är borta - såå skönt! JAG är iaf mkt glad att ha dig tillbaka! PUSS

    2011-01-15 | 19:41:17
    Bloggadress: http://lindsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: