Ett snabbt inlägg

Kategori: Allmänt

Uppdaterar från skolan. Min lektion slutade elva och nu väntar jag på att Hagge ska komma! Vi ska "plugga" tills klockan 13.00 då hennes lektion börjar. Jag har anteckningar att skriva rent samt annat plugg.

Det börjar närma sig kvar i sex då jag för en gång skull ska göra en ansträngning, kommer att bli tufft men förhoppningsvis roligt.

Kanske kan börja med plugget lite innan hon kommer men klart att bloggen behöver uppdateras!

P.S. Jag håller på att läsa boken Elsas Värld, jag kan inte sluta läsa. Det är en underbar chick-lit bok. Ni som är för den typen av böcker, läs den! Ni kanske ska börja på första boken Elsas Mode först. Det bästa är att det snart kommer ut en tredje bok. Stort fan av serien och det är underbara söta Sofi Fahrman som skrivit böckerna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: