En skön sovmorgon!

Kategori: Allmänt

Kvällen igår var mycket trevlig. Tyvärr blev jag för trött för att gå ut så vid halv tolv gick jag och Marie hem. Eller vi försökte gå in till stan. Det skulle ta en kvart men vi gick vilse. Vi hamnade någon helt annan stans..Det slutade med att vi fick ringa taxi. Det roliga var att stan var ett stenkast (nästan) från där vi stod..Frysna var vi, så det var värt det. Vi kom hem tillslut så idag tog jag mig en sovmorgon. Jag vaknade inte förens strax efter tio! Sent i mina ögon. Nu väntar jag på att Linn ska ringa, vi ska ta och ses en sväng på stan.

Är förövrigt sugen på Ikea, inte vart där på väldigt länge. Kanske blir en sväng dit med..Vem vet!


Såhär ser man ut idag. Använder nästan aldrig skärp men idag fick det bli det. Har på mig mitt fina pärlhalsband som jag fick utan P. Jag älskar det!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: