Bilduppdatering

Kategori: Allmänt

Jag snodde lite bilder från Lindsys blogg. Bilder från i lördags då jag var på tjejkväll med mina underbara damer! Vi hade en strålande trevlig kväll tillsammans. Vi drack vin och åt kex och ost, myyyss!!

Det var underbart att få träffa damerna igen efter en månad..Lite tjejsnack är ju aldrig fel. Somnade i Lindas soffa vid tolv tiden och INGET kunde väcka mig. hehe..Klockan var ju ändå 6 på morgonen i thaitid!
8578_127706411.jpg" alt="" />
Fler kvällar av denna, ja tack!

Mina söööta tjejer, Linda saknas! Hon vågar inte vara med på bild..så vit som hon är, höhö!

Sedan fylldes sällskapet upp med ytterligare goa damer :) Och ja, ni är supersnygga på detta kortet!

Tackar så hemskt mycket för en trevlig kväll tillsammans med er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: