Inreda balkongen!

Kategori: Inredning

I sommar ska jag flytta in till Pontus. Mycket att tänka på då, allt från förvaring till balkongen. Jag ska försöka göra balkongen mysig. Den ska fungera som ett litet extra rum där man kan sitta och njuta av solens värme, äta middagar och bara mysa med ett glas vin. Jag behöver tips och idéer på hur jag ska inreda. Det finns redan ett träbord med två stolar som jag kommer att ha kvar.
Det jag redan nu vet att jag ska köpa är en matta och en hylla där jag kan ställa upp blommor samt ljus (får ej plats så mycket mer, liten balkong).
Bilder på fina och inreda balkonger:
< div>
Bild: Sköna hem
Bild: Sköna hem
Vilken accentfärg ska jag ha då? Jag funderar på en härlig blå sommarfärg, eftersom att dynorna är blåa. Jag kommer inte att bara köra blått utan några mer accentfärger. Kanske blanda in silver?!
En fråga: Vart hittar man snygga utemattor som tål regn och rusk? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: