Hemma!!

Kategori: Resor

Det blev inte mycket bloggande i helgen, jag hade fullt upp. I fredags var det ifs inte fullt upp, jag spenderade hela dagen i Alexandras soffa vilket resulterade en kraftig huvudvärk som varade ända tills dagen efter. Vi hade mys både fredags och lördagskvällen. Det bjöds på god mat och härliga filmer. På lördagen gick vi ut i snöstorm för att gå på stan (det blev ingen shopping för min det, och jag är stolt över mig själv).
Bilder från helgen:
Här hade jag och mitt bebishår en rolig fredagsdag för oss själva, smygfotning pågår..
Här känner jag mig redan hemma, min fina handduk som ingen annan får röra ;)
Världens roligaste bild, varför får man alltid med sig så himla mycket saker i necessären?
Jag försöker plugga, går sådär!!:D
Utsikten från lägenheten!!
Underbart fina Alexandra!! Visst var morotskakan god?! :) Det var värt att vandra runt hela Oslo för kakans skull!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: