A clean house is a sign of a wasted life..

Kategori: Allmänt

Idag är det söndag för er som inte visste, jag vet knappt vad de är för dagar längre. Det känns som att tiden bara springer iväg från en. I helgen har det gått i ett!!
I fredags träffade jag Linn, hjälpte henne med gardinupphängning (jobbigare än vad ni tror, tog minst en timma att stryka alla gardiner), efter det åkte jag till skolan en stund och följde med Viktoria hem..Inte nog med det så gick jag till Johanna S för en riktig myskväll.
Lördagen var jag borta hela dagen också, fikade med Johanna S på stan och efter det gick jag hem till Johanna B för en riktig latlördag (med alla latheter man kan tänka sig, typ ligga och slöa i soffan och kika SATC 2).
Städning och tvätt ligger jag efter med och denna söndag är min återsamlingsöndag, helt enkelt. En söndag som jag ska få saker och ting gjort på. Ibland känner man faktiskt att det är bortkastad tid OM man städar för ofta, vilket jag inte gör ;) Fast jag trivs faktiskt som bäst när det är fint och ordning i mitt hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: