Segstartad..

Kategori: Allmänt

Att gå upp tidigt går inte längre för mig, jag känner mig som en zombie varje morgon. Idag gick jag upp vid nio, nu har jag vaknat till efter ett avsnitt av julkalendern och en kopp kaffe med Johanna :)
När jag bodde hemma så hade jag alltid en pappa som kom in tidigt på helgerna för att väcka oss alla barn, han var givmild, gick bara in och drog upp persiennerna...Vid det tillfället så var han inte omtyckt, men nu i efterhand så är jag tacksam. Annars hade jag sovit bort hela dagen! Efter det så släpade jag mig till familjefrukosten för en trevlig morgonstund, alla familjemedlemar vet att jag sitter vid köksbordet och äter min smörgås utan att säga ett ord för att jag alltid är så otroligt segstartad.. Jag undrar hur det kommer att bli när jag flyttar hem under jul!? Jag är ju ingen tonåring längre, jag vet ju att ju äldre man blir desto mindre sömn behöver man..Stämmer inte in på mig, inte idag, inte imorgon, när?

Kommentarer

  • pappa säger:

    Hej carro jag ser fram emot våra morgonstunder nä du kommer hem. puss pappa.

    2011-12-12 | 17:13:17

Kommentera inlägget här: